Vânzătorul efectuează livrarea pe teritoriul Republicii Moldova.
Vânzătorul este obligat să livreze produse fără defecte.
Livrarea se efectuează în zilele lucrătoare ale săptămânii, Luni – Vineri cu excepția zilelor oficiale libere.
Livrarea produselor expuse spre vânzare pe web site-ul www.babyliss.md sunt livrate pe întreg teritoriul Republicii Moldova în decurs de 3 zile lucrătoare (de la confirmarea comenzii).
Mărfurile comandate sunt livrate către Cumpărător prin intermediul Distribuitorului la adresa indicată în formularul de comandă.
În ziua expedierii produselor, informațiile care confirmă livrarea coletului sunt expediate de către vânzător, prin canalele de comunicare a Clientului.
Clientul este obligat să examineze coletul livrat în momentul și locul primirii, iar în caz că produsul nu ajunge la destinație sau este defectat are dreptul să ceara Distribuitorului întocmirea unui act corespunzător.
În baza contractului, Vânzătorul poate trimite o anchetă la adresa de e-mail a Clientului, pentru a realiza sondajul post-vânzare. Ancheta este utilizata pentru a examina opinia clientului în legătură cu tranzacția. Clientul poate completa chestionarul în mod voluntar.
Comenzile plasate după ora 16:00 sau în zilele libere, vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
LIVRAREA PRODUSELOR IN CONTEXTUL COVID-19
Nu ne asumăm întârzierile cauzate de activitatea de curierat. Termenele de livrare pot fi decalate cu un interval de timp rezonabil din cauza întârzierilor activității de curierat și prin achiziția produselor de pe site-ul BaByliss accepți tacit acest fapt nedorit fiind înștiințat prin prezenta la momentul încheierii promisiunii de vânzare.
Apelam la intelegerea ta având în vedere evoluția situației epidemiologice internaționale determinată de răspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, declararea "Pandemiei" de catre Organizatia Mondiala a Sanatății, la data de 11.03.2020.
În cazul retururilor de marfă, costul de transport nu se returnează.
După livrarea comenzii, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.