Soluționarea litigiilor — BaByliss.md
Livrare NEW Air Wand All in one Returnare
ro
close
ro
Plăci de îndreptat părul Uscătoare de păr Accesorii Gift Cards sale
Livrare NEW Air Wand All in one Returnare

În cazul apariției unor divergențe între Cumpărător și Vânzător, cu privire la produsele vândute și/sau serviciile oferite de Vânzător, achitarea produselor ori orice altă divergență, Cumpărătorul le va adresa Serviciului suport, care, la rândul său va întreprinde măsuri în vederea clarificării și soluționării pe cale amiabilă a cazului dat, în cel mai scurt termen posibil.

În cazul în care, neclaritățile sau neconformitățile nu au putut fi soluționate pe cale amiabilă, Cumpărătorul va expedia Vânzătorului Reclamația scrisă cu anexarea probelor pertinente și concludente pentru mai multă claritate a situației și ulterior o soluționare mai rapidă a cazului.

Reclamațiile verbale sau telefonice vor fi luate în calcul de Vânzător dar fără obligația de a răspunde în scris ori în altă formă la ele.

Reclamațiile scrise urmează a fi expediate de Vânzătorului pe adresa de e-mail:

office@babyliss.md.

Termenul de examinare a reclamației Cumpărătorului constituie conform Legii Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.3003 „ Privind protecția consumatorului” 14 zile din ziua recepționării acesteia.

În cazul în care calea amiabilă de soluționare a litigiului va eșua, Partea interesată dispune de dreptul de a se adresa instanței de judecată competentă în soluționarea unui astfel de litigiu din Republica Moldova.

Aboneaza-te la newsletter și vei afla toate noutățile și ofertele Babyliss Moldova
Click aici